Screenshot_20200727-232056

27 juli 2020 - Wateringen, Nederland

Deze foto werd gemaakt op 27 juli 2020 in Wateringen, Nederland.

1. A3 Van Empel:
    28 juli 2020
    Wat een leuke verslagen en foto's Rene. Super prestatie!! Nu ff pauze bij je moeder.
  2. Rene:
    Heerlijk om te tanken bij moeders. Heb het gevoel of ik al een maand op reis ben. Zo gek. Het zijn maar een paar dagen. Haha.
  3. Erwin Verboom:
    28 juli 2020
    Ik begrijp inmiddels dat half Zeeland al dagen in de ban is van een kerel die zich op slippers of blootsvoets verplaatst, hetzij lopend, hetzij fietsend. Ze hebben met man en macht geprobeerd hem te vangen, maar hij heeft toch weten te ontsnappen via de ferry naar HvH. Naar het schijnt is de provincie Zuid Holland in allerijl gemobiliseerd om hem alsnog te kunnen traceren. Mocht u deze man gevonden hebben, spreek hem dan niet aan, maar ONTVANG HEM MET GROOT GEJUICH EN EEN STAANDE OVATIE!!! 😉
    Topper ben je man. Geweldig dit. Geniet van je rustdag! 👌🏻✌🏻🤩
  4. Rene:
    28 juli 2020
    Woehoe. Mij krijgen ze niet te pakken hoor. Watervlug, camouflagekleding, en met gladde praatjes worstel ik me weer uit verdachte situaties, en probeer ik ook in de Randstad de dichtbevolkte populatie te vermijden...