Lopen naar huis....waarom wel...

9 juli 2020 - Hoofddorp, Nederland

De vraag  'Waarom niet' is mijn antwoord op de vraag 'Waarom ga je dit doen' . Het is een vraag die sommige mensen stellen als je zegt dat je naar huis wilt gaan lopen vanuit je vakantieoord. Er zijn zoveel redenen om t gewoon te doen. 'Waarom wel' kun je beter zeggen! Zo is er de keuzevrijheid, de rust, de natuur en omgeving, de geestelijke en fysieke uitdaging, op jezelf aangewezen zijn...dit zijn een paar van de redenen om zoiets WEL te gaan doen. Ik heb er erg veel zin in.

Ik ga eerst twee weken genieten van vakantie in Zeeland. Maar in mijn hoofd ben ik al wel bezig met mijn eerste LAW. (Lange afstandswandeling. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.

1. Marleen v. Ommeren:
    10 juli 2020
    Leuk René. Maar ga wel eerst genieten met je gezin van jullie vakantie in Zeeland. Die is ook heel belangrijk voor jullie samen.
    Dus eerst dat, en daarna ben ik reuze benieuwd hoe jouw wandeling verloopt.
  2. Erwin Verboom:
    11 juli 2020
    Geinspireerd geraakt door ‘Het Zoutpad’ 👌🏻 Gelukkig heb jij nog wel een huis en wat te besteden, als je terug komt uit Zeeland 😉
  3. Erwin Verboom:
    11 juli 2020
    Geïnspireerd geraakt door ‘Het Zoutpad’. Gelukkig heb jij wel nog een huis en wat te besteden als je aan het eind van de wandeling bent aangekomen 😉